.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستين يادواره شهداي تركمن

نخستين يادواره شهداي تركمن در شهرستان گنبدكاووس برگزار شد.

فرمانده سپاه نينواي گلستان، چهارشنبه شب در نخستين يادواره شهداي تركمن كه در مصلاي اهل سنت اين شهرستان با حضور خانواده‌هاي شهدا، روحانيون، مسئولان و مردم برگزار شد، اظهار داشت: برگزاري نخستين يادواره130شهيد تركمن كه همزمان با سالگرد شهادت حضرت حمزه سيد الشهدا برگزار شده ابتكاري مناسب براي شناخت آنها بوده است.
محمدحسين بابايي خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي ايران توسط همه اقوام و مذاهب به رهبري امام راحل به پيروزي رسيد و تداوم يافت.
وي با اشاره به پيشرفت‎هاي كشور و توطئه‎هاي دشمنان عليه نظام اسلامي ايران تصريح كرد: اتحاد، وحدت و همبستگي مردم ايران و پيروي از رهبر انقلاب اسلامي باعث خنثي شدن همه توطئه‌ها دشمنان شده است.
فرمانده سپاه نينواي گلستان با بيان اينكه مردم با اتكا به خداوند و رهبري امام راحل و مقام معظم رهبري توانستند علاوه بر پيروزي در هشت سال دفاع مقدس در حال حاضر به الگويي براي كشورهاي جهان تبديل شود، افزود: درحال حاضركشورهاي آمريكاي لاتين درحفظ وحدت و اتحاد و مبارزه با استكبار جهاني از ايران الگوبرداري مي‎كنند.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس هدف از برگزاري يادواره شهداي تركمن را تحكيم بيشتر ارتباط قوميت‌ها با نظام ولايت بيان كرد و گفت: انجام اين يادواره ها در مسيرآينده انقلاب تأثيرگذار خواهد بود.
سوسرايي دليل برگزاري اين يادواره را يادآوري حضور همه اقوام و فرق اسلامي در هشت سال دفاع مقدس اعلام كرد و افزود: اقوام و فرق اسلامي همواره در مسيرانقلاب و ولايت و رهبري بوده‎اند.
وي ايجاد فاصله قوميت‌ها با نظام را يكي از دسيسه‌هاي دشمن بيان كرد و يادآور شد: برگزاري اين يادواره‎ها مي‌تواند به فرق اسلامي متذكر شود كه چه نقشي در شكل‎گيري نظام اسلامي داشته‎اند.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس هدف ديگر از برگزاري اين يادواره‌ها را آگاهي نسل جديد دانست و گفت: نسل جوان بايد بدانند كه فرق اسلامي چه سرمايه‌هايي را اختيار نظام قرار دادند و چه نقشي در پيروزي و تداوم انقلاب داشتند.
امام جمعه اهل سنت گنبدكاووس نيز در اين آيين با گراميداشت ياد و خاطره تمامي شهداي دفاع مقدس گفت: اقوام تركمن130 شهيد در هشت سال دفاع مقدس تقديم انقلاب اسلامي ايران كرده است.
آخوند عبدالباسط نوريزاد‌ افزود: اقوام تركمن در دوران دفاع مقدس با رزمندگان عليه دشمن مبارزه كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.